30.09.2014




Vi fik til opgave at lave en personlig billedtavle. Vi fik 1*1 meter lærred til rådighed, resten var op til os selv. Jeg var meget i tvivl om projektet, og hvad jeg ville lave. Det er en meget personlig opgave, som man skal give meget eftertanke. Jeg valgte at tegne mig selv op, som jeg ser ud nu. Det er det billed folk ser af mig. Jeg synes der manglede noget farve og noget historie, så jeg valgte at gøre baggrunden farverig med en masse forskellige farver. Farverne skulle symbolisere mig og mine tanker. Nogle mørke, nogle lyse, nogle gode og nogle dårlige. Derefter dubbede jeg hvid maling over farverne, som skal vise hvad folk egentlig kan se af mig, og hvem jeg er. Man skimte fraverne, men de er ikke helt tydelige. Mit hår er lavet af digte, skrevet af Patti smith og berømte tyske digtere. Patti smith har altid været en stor inspiration for mig og de tyske digtere skal repræsentere mine tyske gener. Billedet skal vise hvad andre får lov at se af mig og at man skal ned under lag for at lære et menneske at kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar