01.12.2014


I dag har vi fået vores første lektion på starten af en spændene foto linjeuge.  Vi har fået til opgave at følge en af vores nærmeste i 3 dage. Vi skal udfordre vores foto færdigheder. Vi skal både helt tæt på og lave potræt men også prøve at lege lidt med noget iscenesættelse. Jeg har valgt at fotografere min ven Vincent. Jeg synes han er smuk på mange måder og det er en af tingene jeg gerne vil vise i mine billeder.  Han er ikke som alle de andre, det er noget af det jeg elsker aller højest ved ham. Jeg glæder mig til at komme ud og få taget nogle billeder og få hygget med Vincent. Jeg ved ikke helt hvad jeg regner med der kommer til at ske, og hvilke produkter der kommer ud af projektet. Jeg håber på at kunne vise Vincent under overfladen, på overfladen og hvordan jeg ser Vincent som person. Jeg ønsker at vise hans skønhed og den person han er. Jeg ser meget frem til denne process.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar